Jag målade huset i somras och då la sig fasadtvätten som en hinna på fönstren som jag nu har väldigt svårt att få bort.
Fönstren är nytvättade men de ser jättesmutsiga ut.
Har någon tips på hur jag kan gå bort detta så fönstren ser fina ut igen?
Fönstren är nytvättade men de ser jättesmutsiga ut.
Har någon tips på hur jag kan gå bort detta så fönstren ser fina ut igen?
Produkter som diskuteras: "fasadtvätt"
Underhållstvätt Jape
För målade och övriga ytor utom- och inomhus
49 kr inkl moms
Läs mer
Hur gick det? Fick du bort det? Har typ samma på mina fönster.? ..... skrev:
Medlem
· Västra Götaland
· 3 540 inlägg
Det etsar glaset, det går tyvärr inte att få bort. 👎
Har du testat polera?
Har du fått hjälp med din fönster du fått hjälp med din fönster?? ..... skrev:
Jag har gjort samma sak
Centano skrev:
? ..... skrev:
Jag rekommendera dig på flera din fönster jag har gjort dem blir bättre och finare än innan? ..... skrev:
jag har polerat mina alla fönster de blir mycket finare än innan👍? ..... skrev:
Fick härliga rinn ränder som inte försvann med fönsterputsningen, var noga att spola på fönstrena, så inte fasadtvätten skulle torka in, men misslyckades på ett tydligen.
Hade Turtle wax Essential Glass clean hemma, används för bilrutor innan man lägger på medel så vattnet rinner av. (Rekommenderar)
Lägger sig som en vit beläggning som ska verka 1 minut, sen bara torka av.
Mina ränder försvann 😊
Hade Turtle wax Essential Glass clean hemma, används för bilrutor innan man lägger på medel så vattnet rinner av. (Rekommenderar)
Lägger sig som en vit beläggning som ska verka 1 minut, sen bara torka av.
Mina ränder försvann 😊
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
