Hej,
Har idag ett "pissgult" tegelhus med gavelspetsar i trä. Vi önskar gör något åt fasaden och då kan jag komma på två alternativ.
Putsa och måla
eller
Måla direkt på teglet
Vilket hade ni rekommenderat för bästa resultat.
Finns det några bilder på nätet på nån som har gjort detta, typ före och efter.
// Jocke