Hej,

Har idag ett "pissgult" tegelhus med gavelspetsar i trä. Vi önskar gör något åt fasaden och då kan jag komma på två alternativ.

Putsa och måla
eller
Måla direkt på teglet

Vilket hade ni rekommenderat för bästa resultat.
Finns det några bilder på nätet på nån som har gjort detta, typ före och efter.

// Jocke
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.