G Godkännes #1 Medlem · 1 inlägg 23 sep 2025 14:32 Godkännes Medlem 1 inlägg 23 sep 2025 14:32 #1 Vi har just haft vårt plåttak ommålat. Är jag för petig om jag inte gillar vad de gjort? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #måla #plåt #tak
Vi har just haft vårt plåttak ommålat. Är jag för petig om jag inte gillar vad de gjort? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
I InsidersUnited #2 Medlem · Västra Götaland · 3 534 inlägg 23 sep 2025 14:40 InsidersUnited Medlem Västra Götaland 3 534 inlägg 23 sep 2025 14:40 #2 Det ser väl ut som plåten är dålig/bucklig ? Det lagar ingen målarfärg.