Jag har läst en del inlägg om detta men inte blivit klok på hur det ligger till. Kan man måla på vinyltapet i badrummet? Löser det upp fuktspärren? Förstörs tapeten? Om det bara är en toalett och handfat alltså ingen dusch eller badkar, gäller samma regler kring fuktspärr då också?