Hej,
Vi ska måla insidan på en gäststuga där ALLT är furu. Stugan är i bra skick och hyggligt isolerad, men den står ouppvärmd på vintern.
Ska vi måla med utefärg, eller funkar innefärg?
Andra tips? (Annat än att gå loss ordentligt med kvistlacken...)
Tack!