Hede tänkt att sätta glasfiberväv och sedan måla tak och väggar.
Garaget är gipsat, isolerat men ouppvärmt.
Ett sk. klassisk fuskbygge från mitten av 70 talet. Inte ens avlopp i betongplattan.
Inte bra men det fungerar.
Frågan till er som kan (målare?). Kan man sätta väv och måla som det är? Vilken färg ska jag ha i så fall?