Hej,
Tidigare ägare av vårt hus har skrapat bort lös färg från innerdörrar och målat om med rätt tunna lager färg. Det är väldigt tydliga ojämnheter efter att de målats om. Hur fixar man detta? Spacklar man måste man ju spackla halva dörren. Kan man måla med en tjockare färg som fyller ut ojämnheterna?
Tidigare ägare av vårt hus har skrapat bort lös färg från innerdörrar och målat om med rätt tunna lager färg. Det är väldigt tydliga ojämnheter efter att de målats om. Hur fixar man detta? Spacklar man måste man ju spackla halva dörren. Kan man måla med en tjockare färg som fyller ut ojämnheterna?
Produkter som diskuteras: "skrapat färg"
Färgskrapa Flexi Speedheater
Med 3 blad och hölster
499 kr inkl moms
Läs mer
Skrapa avv allt igen, eller spackla...S Surkam skrev:Hej,
Tidigare ägare av vårt hus har skrapat bort lös färg från innerdörrar och målat om med rätt tunna lager färg. Det är väldigt tydliga ojämnheter efter att de målats om. Hur fixar man detta? Spacklar man måste man ju spackla halva dörren. Kan man måla med en tjockare färg som fyller ut ojämnheterna?
Klicka här för att svara
