Är det problem med tätheten i badrummet där uppe också?
Nja... alltså.. även det badrummet på övervåningen är ju 30år. Men finns inget som tyder på att det skulle vara några problem. Förutom åldern då.
Besiktningsmannen sa att båda rummen var i brukbart skick, men att de borde renovers inom 1-2år för att vara säker.
Sen, att ni i denna tråd hjälpt mig upptäcka de eventuella sprickor/hack/skada i duschen. Detta sa Besiktningsmannen ingenting om. Han kanske missade dom?