C Caroline f #1 Medlem · 71 inlägg idag 17:01 Caroline f Medlem 71 inlägg idag 17:01 #1 Tänkte göra nåt åt mitt lilla klinkersgolv i hallen. Tips på genomförande/ tillvägagångssätt plus vilken färg som kan passa utifrån lite gulträfärgat laminatgolv bredvid... Gärna bild om du gjort nåt liknande! Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #hall #klinkers #laminatgolv #måla
Tänkte göra nåt åt mitt lilla klinkersgolv i hallen. Tips på genomförande/ tillvägagångssätt plus vilken färg som kan passa utifrån lite gulträfärgat laminatgolv bredvid... Gärna bild om du gjort nåt liknande!
Intet #2 Medlem · 6 734 inlägg idag 17:14 Intet Medlem 6 734 inlägg idag 17:14 #2 Vad skall du måla det för? Är det någon skada som jag inte ser? För färgtyp skulle jag frågat en färghandlare för det verkar vara en ren vetenskap.
Vad skall du måla det för? Är det någon skada som jag inte ser? För färgtyp skulle jag frågat en färghandlare för det verkar vara en ren vetenskap.
C Caroline f #3 Medlem · 71 inlägg idag 17:16 Caroline f Medlem 71 inlägg idag 17:16 #3 Intet skrev: Vad skall du måla det för? Är det någon skada som jag inte ser? För färgtyp skulle jag frågat en färghandlare för det verkar vara en ren vetenskap. För att jag inte tycker det är snyggt... 🙄
Intet skrev: Vad skall du måla det för? Är det någon skada som jag inte ser? För färgtyp skulle jag frågat en färghandlare för det verkar vara en ren vetenskap. För att jag inte tycker det är snyggt... 🙄
BirgitS #4 Medlem · Stockholms län · 48 140 inlägg idag 17:44 BirgitS Medlem Stockholms län 48 140 inlägg idag 17:44 #4 Jag tror inte någon sorts målarfärg håller särskilt bra i en hall där man går med grusiga/sandiga skor som lätt repar färg.
Jag tror inte någon sorts målarfärg håller särskilt bra i en hall där man går med grusiga/sandiga skor som lätt repar färg.