Jag skall måla om panel som redan är målad från fabrik. Panelen är finsågad och jag vill behålla strukturen på ytan. Jag tänker att färgen inte får vara tixotrop. Jag vill inte sprutmåla. Finns det någon på detta utmärkta forum som ge några råd? Fungerar det med vanlig väggfärg?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.