Hej alla proffs! Har tagit mig an att renovera badrummet och det börjar nu gå mot sitt slutskede tack vara mycket tips från detta forum
Nu ska jag bara måla taket och önskar nu lite hjälp!
Tidigare var det en mindre genomfart för ventilationen igenom badrummet in till klädkammaren som jag nu tagit bort! Därför är det helt omålat eller någon fuktspärr i taket vid den delen.
Försökt läsa mig till vad som behöver göras, men hittar allt ifrån att det bara är att måla på våtrumsfärg till att det ska tätskiktas med någon fuktspärr!
Hur hade ni gjort för att det ska bli rätt och riktigt?
Tack på förhand
Nu ska jag bara måla taket och önskar nu lite hjälp!
Tidigare var det en mindre genomfart för ventilationen igenom badrummet in till klädkammaren som jag nu tagit bort! Därför är det helt omålat eller någon fuktspärr i taket vid den delen.
Försökt läsa mig till vad som behöver göras, men hittar allt ifrån att det bara är att måla på våtrumsfärg till att det ska tätskiktas med någon fuktspärr!
Hur hade ni gjort för att det ska bli rätt och riktigt?
Tack på förhand
Klicka här för att svara


