4 067 läst ·
23 svar
4k läst
23 svar
Mäklare retuscherade bort kraftledning
Sida 1 av 2
På konsumentens sida
· 3 600 inlägg
Igår försvarade mäklaren husannonsbilden där en kraftledning retuscherats bort, men idag backar mäklarfirman.
Du kan läsa artikeln här: Mäklare retuscherade bort kraftledning
Du kan läsa artikeln här: Mäklare retuscherade bort kraftledning
...att det är att slösa med intressenters tid (förutsatt att de tappar intresset när väl är där och ser kraftledningen, dvs) tycks inte bekomma mäklaren. Så otroligt nonchalant.
Renoverare
· Stockholm
· 20 169 inlägg
Jag skällde ut en mäklare för just detta, de hade lagt ut en tvåa som trea. Pga att det var möjligt att göra om till trea. Hade min sambo varit lite mer uppmärksam när hon kollade planlösningen hade hon sett det, men dåligt då filtret på hemnet allså släppte genom denna tvåa som en trea.TowaTei skrev:
Att de klipper in klarblå himmel med en och annan molntuss är ju känt sedan länge, så det är nog som harry73 säger, att det är svårare att retuschera med kraftledningen kvar.
Något jag nu märkt, är att väldigt många bostadsrätter har en grå hörnsoffa och en matta med vit femuddig stjärna. Alltför många för att tro det är en trend bland de boende.
Något jag nu märkt, är att väldigt många bostadsrätter har en grå hörnsoffa och en matta med vit femuddig stjärna. Alltför många för att tro det är en trend bland de boende.
D
Daniel_82
Medlem
· Västra Götaland
· 629 inlägg
Daniel_82
Medlem
- Västra Götaland
- 629 inlägg
Kan ju vara styling firma som varit framme med likadana möbler.thomas33 skrev:Att de klipper in klarblå himmel med en och annan molntuss är ju känt sedan länge, så det är nog som harry73 säger, att det är svårare att retuschera med kraftledningen kvar.
Att mäklarna skickar bilderna till Indien över natten som tar bort moln och klipper in klarblå himmel med molntussar är ju standard. Det ser man dagligen, är rätt kul när vissa bilder har blå himmel och man ser att det regnar på andra...
Att kraftledningen försvann av bara farten tyckte nog inte mäklaren var något problem, det drar ju bara mer intressenter till visningen
Att kraftledningen försvann av bara farten tyckte nog inte mäklaren var något problem, det drar ju bara mer intressenter till visningen
Att det skulle vara för att visa hur det kommer se ut när (om) kabeln grävs ner känns som en klar efterkonstruktion. Hade det varit så skulle en vettig människa förklarat det i en bildtext. Fel kvinna på fel jobb!
Man kan börja undra vad gränsen skulle gå, om det plötsligt blev tillåtet att ta bort olämpliga saker på en mäklarbild. Ofta ser man bildserier där de undvikit tex järnvägar och trafikleder, genom att inte ta några bilder mot dem.Yaken skrev: