Ja det är väl ingen dum ide.
Jag hade en Roybi som jag gav bort här på forumet, jag köpte den för att ha en maskin hemma, för att slippa gå ut i firmabilen och hämta Makita maskinerna, med risk för att man kom till jobbet och glöm att lägga tillbaka maskinerna.
Men den blev bara liggande och batteriet pajade, batterier mår ju bäst av att användas. Men själva maskinen var det inget fel på, lite tung, men stark och kändes inte som nån lågpris maskin, bra batteritid när väl batteriet funkade.
Jäkligt skönt också att ha 2 maskiner när man både borrar och skruvar.