Fick lawson-his nyhetsbrevet och ser nu att Makita har en ny gaspicka med li-on. Ser ut som en paslode och tar samma spik. Grymt trevligt att makita har tagit steget till gas och inte bara tryckluft pickor...! Synd att man har Paslode, annars hade jag köpt!
 
mmm, har för mig att priset var 4x Hitachi's (som också tar samma spik och gaspatroner som Paslode/Makita)
Den skulle ha släppts förra sommaren, men blev försenad tills efter jul p.g.a. kvalitéts problem så nu lär den vara bra ?
 
tallmilan skrev:
mmm, har för mig att priset var 4x Hitachi's (som också tar samma spik och gaspatroner som Paslode/Makita)
Den skulle ha släppts förra sommaren, men blev försenad tills efter jul p.g.a. kvalitéts problem så nu lär den vara bra ?
Ja, du kan sende din Paslode til meg, så kan du kjøpe den nye :D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.