6 365 läst ·
19 svar
6k läst
19 svar
makita DF330 vs DF030
Beror på hur man använder maskinen. Har på en gamal DeWalt 18v bytt chuck 2 ggr utan att batterierna har vart slut. Men då har det varit mycket tungt arbete där borr har slirat..
Tar 3 min att byta chucken..
Tar 3 min att byta chucken..
Var och kände på makita grejerna i går, de sitter jäkligt bra i handen. Handtagen är i precis rätt storlek.
Har Bosch mycket större handtag? Isf känns de som om de inte längre är ett alternativ och jag får köpa en separat GOP.
Har Bosch mycket större handtag? Isf känns de som om de inte längre är ett alternativ och jag får köpa en separat GOP.
Nu har jag varit och köpt ett 303x paket. Invigde dem igår och de är helt underbara att jobba med, de sitter perfekt i handen. Är nog stora och tunga för att vara stabila när man borrar och skruvar. Men ändå tillräckligt små för att inte kännas klumpiga. Ska nog införskaffa en DF030 också (även om det kanske är lite overkill att ha alla tre, men man e ju en verktygsnörd
),
Ska bara lista ut hur jag ska modifiera den medföljande väska så man kan få plats för alla tre maskiner, tillsammans med laddaren och lampan.
Här är den enda punkten man kan kritisera Makita, den hade gärna fått vara lite större så man fått plats med lite mer tillbehör, alt alla tre maskinerna.
Ska bara lista ut hur jag ska modifiera den medföljande väska så man kan få plats för alla tre maskiner, tillsammans med laddaren och lampan.
Här är den enda punkten man kan kritisera Makita, den hade gärna fått vara lite större så man fått plats med lite mer tillbehör, alt alla tre maskinerna.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden