Halloj!
Har en makita BHP452 med slagfunktion och ska borra några hål i betong, vet att borrhammare är att föredra men vill helst undvika en sådan pga att ström är en bristvara på platsen...
I alla fall, kan jag använda mina betongborr med sdsplus fäste och sätta i chucken på makitan?
Man tycker ju att det borde gå, eller måste jag köpa betongborr med runt skaft?