2 599 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Makita AN923 Spikerpistol - Rund hode eller D hode
Er det noen her som kan gi meg svar på om den bruker spiker av typen rund hode eller D hode?
Ene informasjonen sier Round, den andre D (clipped head). Men finnes det 21 grader spiker med d-hode (clipped head)?
Amerikanse sider er Round.... Essve sier D. Kan være to utgaver, men vil helst unngå å kjøpe en D spiker pistol......
Takk til alle med denne Spikerpistolen som kan gi meg et svar før jeg bestiller
Ene informasjonen sier Round, den andre D (clipped head). Men finnes det 21 grader spiker med d-hode (clipped head)?
Amerikanse sider er Round.... Essve sier D. Kan være to utgaver, men vil helst unngå å kjøpe en D spiker pistol......
Takk til alle med denne Spikerpistolen som kan gi meg et svar før jeg bestiller
Såvitt jag kan hitta så har AN923 21 graders magasin och borde således skjuta rundhuvudspik, den i övrigt identiska pistolen med 34 graders magasin heter AN943, så jag sätter nog mina femtioöringar på 21 grader och rundhuvudspik för AN923...
Fikk svar fra butikken at det er 17 og 21 grader rundhode. Så da stemte det jeg trodde at 21 grader D spik var feil info. Det er nok bare D spiker i 34 grader.
Så da bestiller jeg meg en sånn. Genialt at den tar både 17 og 21. Er vedlig fornøyd med en minidykkert fra Makita (AF505), så tror dette er en bra maskin...
Så da bestiller jeg meg en sånn. Genialt at den tar både 17 og 21. Er vedlig fornøyd med en minidykkert fra Makita (AF505), så tror dette er en bra maskin...
Klicka här för att svara