haggle #1 Medlem · 62 inlägg 18 apr 2020 16:06 haggle Medlem 62 inlägg 18 apr 2020 16:06 #1 Har brutit upp golven för att isolera i ett hus som är kanske 120 år gammalt. Ska jag lägga nåt grus o skydd på marken innan jag lägger ihop golven igen? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #krypgrund #makadam #plastmatta
Har brutit upp golven för att isolera i ett hus som är kanske 120 år gammalt. Ska jag lägga nåt grus o skydd på marken innan jag lägger ihop golven igen? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
I isterband1337 #2 Medlem · 2 inlägg 19 apr 2021 22:39 isterband1337 Medlem 2 inlägg 19 apr 2021 22:39 #2 Hur blev det?