Oftast brukar Mafell bli dyrare än Festool för likvärdiga produkter. Om det återspeglar sig i kvaliteten vet jag inte. Jag har aldrig lyckats köra sönder någon maskin från de två tillverkarna överhuvudtaget.

Skickat med Tapatalk

Är det någon som har en eller har testat en? Är den verkligen i PRAKTIKEN överlägsen GST 135CE eller är det bara "nörderi"? Själv har jag inte en tanke på att byta ut min Bosch men det är ju jag det:P Nu vet alla att jag inte ramlat ner i Mafell-träsket:D

Nu har jag i alla fall lyckats övertala mig själv. P1cc, vinkelfot och två paket Cunex W-blad beställda. Bladen är dyra. Riktigt dyra.

Eftersom cykelreferenser är obligatoriska i den här tråden, måste jag berätta att siktet nu är inställt på en Titanräser i Ultegranivå och Mavic Ksyrium Elite hjul. Eller möjligen D-A hjul

Skickat med Tapatalk

mattiasp skrev:
Nu har jag i alla fall lyckats övertala mig själv. P1cc, vinkelfot och två paket Cunex W-blad beställda. Bladen är dyra. Riktigt dyra.

Eftersom cykelreferenser är obligatoriska i den här tråden, måste jag berätta att siktet nu är inställt på en Titanräser i Ultegranivå och Mavic Ksyrium Elite hjul. Eller möjligen D-A hjul

Skickat med Tapatalk
Så du funderar kring "Mavic Ksyrium Elite" eller "D-A"? Valet borde vara lätt tycker jag...Du hör ju lätt vilket som är tuffast!

Ska bli kul att se en recension av sågen, är väl risk för att min ps300eq och 135ce får sällskap av en sådan snart...

Den där P1cc är riktigt läcker, om det inte vore för det något höga priset så skulle jag köpa en sådan.
Tyvärr tillåter inte min kassa det. :)

Jag vill inte ens titta på dessa videos då jag nyligen köpt en 135:a .

Finns det andra hjul än Zipp? ;P

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.