Hejsan . Vill koppla in en vattenmantlad kamin till mitt värmesystem,

Idagsläget ser de ut så här, ImageUploadedByTapatalk1352810402.125511.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Om ni ser returentill höger som går lägst ner och sen den tomma gängan i mitten, kan ja koppla in min kamin där?

Eller borde ja ha en acc tank till och köra med "laddsystem" till befintligt acc?


Tankar teorier och input motages mer än gärna:)

Med vänlig hälsning,
 
Någon som sitter på ritningar så man kan se hur ett system med en laddomat fungerar?

Med vänlig hälsning,
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.