Hejsan . Vill koppla in en vattenmantlad kamin till mitt värmesystem,
Idagsläget ser de ut så här,
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Om ni ser returentill höger som går lägst ner och sen den tomma gängan i mitten, kan ja koppla in min kamin där?
Eller borde ja ha en acc tank till och köra med "laddsystem" till befintligt acc?
Tankar teorier och input motages mer än gärna
Med vänlig hälsning,