Hej!
Jag har 2 st LVI Epok radiatorer. Deras egna styrsystem är ju inte mycket att hänga i granen, men är det någon som vet om Tado är kompatibelt med dom så man kan använda deras hård / mjukvara istället?
Lyckades inte läsa mig till något på deras sida.
tack!
Jocke