Vi har tänkt att bygga en pergola längs altanen. Stolparna kommer att vara 95x95 och sedan har vi tänkt att lägga överliggare med samma dimension. Vilken lutning på överliggaren krävs för att vattnet ska rinna av samtidigt som det inte ser konstigt ut med lutningen.
///H