Kan tyvärr inte svara på dina frågor. Beror ju på hur tjockt glaset är. Samma med värmen där. Beror också på tjockleken kan jag tänka mig.
Men jag personligen tycker inte det är en bra idé. Dels för att man svettas och då blir glaset halt och för att inte tala om hur smutsigt det blir.
Men jag personligen tycker inte det är en bra idé. Dels för att man svettas och då blir glaset halt och för att inte tala om hur smutsigt det blir.
Förstår. Googlar man på lite bilder med glasvägg är det inte helt ovanligt att lavarnas kortsida möter glaset, därav frågorna..Polacoloco skrev:
Hur gör man rent glaset om lavarnas kortsidor går mot glaset. Den typen av glas får man väl hålla efter jämt misstänker jag.
Klicka här för att svara
