Har nu slipat och behandlad ett av tre rum. Lutet kostade 100kr/L. Det gick åt 4 liter till 20kvm.
Det andra rummen är större, och jag undrar vad som är rimligt att betala för lut. Köpte förra gången i samband med hyra av slipmaskin, så det lär inte varit på det billigaste stället.

Man måste spara in i alla ändar...om det går...och inte påverkar resultatet...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.