Hyltran från Veglemyren #1 Husägare · Älvsborg · 2 270 inlägg 2 jun 2020 19:50 Hyltran från Veglemyren Husägare Älvsborg 2 270 inlägg 2 jun 2020 19:50 #1 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Jag har planterat lupiner och en form av jätte stockrosor i diket därför att jag ska kolla vilken ”art” som kommer att vinna fighten om diket. #ogräs-dike
Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Jag har planterat lupiner och en form av jätte stockrosor i diket därför att jag ska kolla vilken ”art” som kommer att vinna fighten om diket.
1 123a #2 Medlem · Stockholm · 279 inlägg 2 jun 2020 20:08 123a Medlem Stockholm 279 inlägg 2 jun 2020 20:08 #2 Lupinen är fruktansvärt invasiv så den lär vinna och ta över