Har en luna w-57 kombimaskin( rikt-plan, långhålssborr, vertikalftäs, justersåg med bord) med tillhörande spånsug, som ska säljas.
Maskinen är i mycket bra skick har alltid stått torrt ingen ytrost på gjutjärnsborden. Några par extra hyvelstål och klingor ingår. Långhålsborr funktionen har aldrig används och vertikalfräsen har bara används för några småjobb sen den var ny.

Har inte längre behov av denna kombimaskin har köpt äldre separata maskiner istället.

vad är ett lämpligt pris att sätta på en luna w57 + spånsug w-177

• Gilla
tor melhus
  • Laddar…
snickeri kombimaskinen har det enklare justerbordet. Inga frässtål kommer att följa med vid försäljning. Nya remmar på cirkelsågen.

bilder på luna-w59 kombi med tillbehör + spånsug w-177

• Luna-W59 kombimaskin och W-177 spånsug med tillbehör på ett verkstadsgolv fyllt med spån.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Luna W59 kombimaskin för snickeri med påkopplad spånsug W-177 i ett verkstadsutrymme.
    Skapa konto
  • Luna W-59 kombinationsmaskin med tillbehör och spånsug står i ett verkstadsutrymme.
    Skapa konto
Var i landet :) ?

Ett värde, ska vi säga 1000:-
OBS, Jag kommer direkt ;);)

Jag har sett dom från kr12.000-25.000:- på blocket.....
Är intresserad själv men har varken platsen eller pengarna just nu

maskinen finns i Härjedalen i fall någon är intresserad kommer säljas tillsammans med tillhörande spånsug.

H _hemmasnickaren skrev:
maskinen finns i Härjedalen i fall någon är intresserad kommer säljas tillsammans med tillhörande spånsug.
Hejsan jag är intresserad om den finns kvar?

Lake79 Lake79 skrev:
Hejsan jag är intresserad om den finns kvar?
Såld , och ersatt med separata maskiner

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.