Jag har självdrag genom skorstenen. När jag har ventilerna öppna så luktar det ganska ofta illa, typ fettlukt, Vad kan detta bero på och kan man göra något åt det?
Har även problem med att det ibland luktar rök genom ventilerna(om dom är öppna) när jag eldar.