Dålig lukt är mer en regel än undantag i vårt badrum tyvärr och senaste året har det blivit värre. När man öppnar upp och tittat ner är jag osäker på om det är ett vattenlås? Någon form av rund plastdel som sitter på en svart ”kopp”, som verkar fastfogad i golvbrunnen. Denna svarta del ger med sig om man pressar den uppåt, men ska man få bort den får man ta i och säkerligen avlägsna det som tycks vara fog först. Jag har aldrig sett en sådan golvbrunn förut. Någon som kan sprida ljus kring detta?