Så tänker jag med. Men vår byggare sa att det kommer lukta om man kopplar på så som jag nämnde tidigare.BirgitS skrev:
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 125 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 125 inlägg
Jag förstår inte hur din byggare tänker för det är ju vanligt att toaletter och golvbrunn sitter på samma horisontella stam och att toaletten är längre bort från gatan än golvbrunnen.
Hade byggaren någon förklaring till varför vattenlåset inte skulle fungera?
Eller är tvättmaskinsröret inte anslutet med ett Y som du har ritat utan i stället går nedåt på ritningen och ansluter åt "fel" håll i förhållande till stammen?
Hade byggaren någon förklaring till varför vattenlåset inte skulle fungera?
Eller är tvättmaskinsröret inte anslutet med ett Y som du har ritat utan i stället går nedåt på ritningen och ansluter åt "fel" håll i förhållande till stammen?
Möjligtvis om golvbrunnen i tvättstugan är på kollat rak uppifrån som det kan bli problem. Men svårt att tro det.
Hur det är kopplat för övrigt vet jag inte. De kanske får filma. Även kolla hur det gamla röret från 1947 mår.
Hur det är kopplat för övrigt vet jag inte. De kanske får filma. Även kolla hur det gamla röret från 1947 mår.
Klicka här för att svara

