Hej,
Bygger om badrummet i sommarstugan.
Den är inte ansluten till kommunalt VA utan gråvattnet går till en trekammarbrunn med egen infiltration.
(svartvattnet till egen tank)
Måste jag har luftning av gråvattenavloppet eller räcker det med att locket till den gamla trekammarbrunen är lite otät?
Det fanns en luftning som gick upp i taket men den blir lite knölig att få till nu när jag bygger om.
Tacksam för kloka synpunkter