Hej!
Har egen brunn. Råkade tömmas. Fick luft ficka. Märkte inte något på tre veckor innan slagg eller så släppte och vattnet blev svart.

Nu är brunnen fylld. Typ 3kubik. Kan jag köra igång och så löser sig luftfickan tillslut eller måste man alltid köra på det dryga lufta/hälla i vatten varianten i pumpen?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.