G
Sedan vi bytte till en Calmar 33 o 2000 liter vatten ,så får man lufta elementen varje dag när tempen högst upp i tankarna gått ned till 50 grader.
Hur gör ni med era skvalande element.
Finns det att göra något så att vi slipper lufta elementen.
Ev börja elda lite tidigare,vid 60 grader ????.
 
GR B skrev:
Sedan vi bytte till en Calmar 33 o 2000 liter vatten ,så får man lufta elementen varje dag när tempen högst upp i tankarna gått ned till 50 grader.
Hur gör ni med era skvalande element.
Finns det att göra något så att vi slipper lufta elementen.
Ev börja elda lite tidigare,vid 60 grader ????.
har du förlitet tryck i expantionskärlet när tankarna svalnar ?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.