Jag har luft i värmesystemet som består av både golvvärme på bv och radiatorer på öv.
Det rosslar och låter väldigt mycket i radiatorerna emellanåt.
När jag skulle prova lufta dom så kommer det vatten direkt, och inte luft. Så jag vred åt igen och lät det vara..
Var jag för snabb, borde jag låta det komma ut mer vatten och att luften kommer efter en stund? Det blev lika på alla 4 radiatorer..