Vi bygger nytt hus och vill ha luft/vattenvärmepump. Vi har i princip bestämt oss för Nibes 2120 med VVM310.
Är det någon här som installerat luft/vattenvärmepump i ett nybyggt hus?

Vi bygger straxt utanför Uppsala?
 
Får ni bara ihop energikalkylen mot BBR kraven så är det väl bara att köra på!

Vilka alternativ har ni jämfört med?
 
Installerade en Nibe split AMS 10-8 och ACVM 270 i mitt nybyggda i höstas.

Jag är supernöjd!
 
  • Gilla
Mickeviking
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.