Hej!

Vi ska till och bygga en 1½ plans villa i Västmanland (Arboga) på drygt 170 kvm och behöver hjälp med val av uppvärmning. Vi ska ha golvvärme nerpå och vattenradiatorer på överplan, har även planer på en braskamin där nere.
Jag vet att jag sett en hemsida på nätet som har alla kända märken när det gäller just värmepumpar men nu kan jag inte hitta den, dom var det bara att ringa så kunde dom hjälpa en. Är det någon som sett denna hemsida och vill ge mig adressen? Eller är det någon som kan ge mig ett bra förslag på uppvärmning? Vi vill som sagt ha vatten-/luft.

Sussie
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.