Hejsan!
Håller på att sätta upp glasblock som källarefönster och funderar på att lämna ett block i fönstret till tvättstugan och sätta in en luftventil.
Har hört att detta kan vara dumt eller gäller detta bara om man har en kallkällare ocvh leder i varmluft på sommaren?
Nu är ju hela våran källare uppvärmd så det borde väl funka? Är ju ett stort hål för luften till pannan.
Sen ska vi även ha ett torkrum i källaren. Måste det vara egen till och från luft till det eller kan vi ta luft från källaren och släppa ut den i källaren?