Hej,
Jag har ett bekymmer med vattnet i vårt fritidshus. Vi har installerat en djupvattenbrunn i somras men har lite bekymmer ned luften i vattnet.

Vattnet blir ”grått” när jag fyller på ett glas vatten med ”halv” vattenstyrka på blandaren d.v.s fullt med luft. Luften går bort i glaset efter någon minut och vattnet blir klart och fint. Detta fenomen är det samma i alla rum och blandarna är nya.

När jag fyller på glaset med full styrka så blir vatten klart med en gång.

Kan någon hjälpa mig med detta problem?

Med vänlig hälsning

Christoffer

 
Blir det så hela tiden, dvs även när ni nyss har använt kranen eller är det när den varit oanvänd en stund?
 
Hej,
Det är så hela tiden, oavsett om kranen har varit använt eller varit avslaget under en tid.
Med vänlig hälsning
Christoffer
 
ClasseClas
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.