Hej håller på att renovera ett rum här hemma och när jag drar bort tapeten så blir det som ett ludd bakom, hur löser jag detta bäst?
Vi ska måla efter och vill ha en slät yta. I ett rum vi gjorde innan så skrapa jag allt med färgskrapa men det var ett riktigt grisjobb så undrar om någon har en bättre lösning!
Vi ska måla efter och vill ha en slät yta. I ett rum vi gjorde innan så skrapa jag allt med färgskrapa men det var ett riktigt grisjobb så undrar om någon har en bättre lösning!
Produkter som diskuteras: "färgskrapa"
Färgskrapa Flexi Speedheater
Med 3 blad och hölster
499 kr inkl moms
Läs mer
https://www.alcro.se/Inomhus/Arbetsomraden/Grundfarg/Grundfarg/Kraft-grundfarg1/
Stäng ytan sen kan du måla och spackla med valfri färg.
Stäng ytan sen kan du måla och spackla med valfri färg.
Funderat på o testa sån! Funderar mest på om det blir mycket slipa efter?
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden


