Hej
Har lite funderingar runt LTA system
Får nu kommunalt vatten, fastigheten på en Ö.
I Mellansverige
Kommer få hand gräva, så man får vara glad om man kommer ner 20-40cm ungefär 25–30meter
Vattnet blir värmekabel i
Tryckavloppet 40mm pem med eller utan värmekabel?
Tänkte lägga xps300(frigolit) på sidorna 7cm/10cm sen ett lock ovanpå.
Nu är frågan räcker det med värmekabel i vattnet och den sprider sig till andra slangen?
Kommer lägga material ovanpå.
Nått mera man ska tänka på?