Hej

Har lite funderingar runt LTA system

Får nu kommunalt vatten, fastigheten på en Ö.
I Mellansverige


Kommer få hand gräva, så man får vara glad om man kommer ner 20-40cm ungefär 25–30meter

Vattnet blir värmekabel i

Tryckavloppet 40mm pem med eller utan värmekabel?

Tänkte lägga xps300(frigolit) på sidorna 7cm/10cm sen ett lock ovanpå.

Nu är frågan räcker det med värmekabel i vattnet och den sprider sig till andra slangen?
Kommer lägga material ovanpå.

Nått mera man ska tänka på?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.