1 059 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
LÖSVIRKE I SKÅNE
HEJ.UNDRAR OM DET ÄR NÅGON SOM BYGGT LÖSVIRKE I SKÅNE (HÖGANÄS- OCH HELSINGBORGSTRAKTEN) OCH SOM HAR LITE TIPS PÅ BRA FÖRETAG SOM GÖR BETONGPLATTA MED VATTENBUREN VÄRME. LIKADANT EN DUKTIG VVS:ARE OCH ELEKTRIKER. DE HÄR BITARNA KAN VI INTE GÖRA SJÄLVA UTAN MÅSTE TA IN OFFERTER PÅ.
Ok. Jag gillar att skriva med versaler av flera olika anl. Men såg i efterhand att texten blev lite i största laget. Då var det redan för sent. Trodde dock inte att någon skulle lägga tid och ork på att kommentera en sån bagatell.
Är annars van vid att folk tycker att jag "pratar" för tyst.
Anledningen varför forummedlemmar kommeterar att du använder versaler är för att hålla forumet i bästa skick. Det är inte enbart på det här forumet som man resonerar så här. Sen tycker jag att ditt svar är mer onödigt när någon försöker förklara att versaler inte är särskilt kul att läsa. Det är bara att tugga och svälja 
Du kan redigera ett inlägg du skrivit (vilket sannolikt ger större chans att någon orkar läsa det)
Mvh
Andreas
Du kan redigera ett inlägg du skrivit (vilket sannolikt ger större chans att någon orkar läsa det)
Mvh
Andreas
8)Öppnade denna tråden då jag trodde att det kanske fanns en vänlig skäl i trakten som byggt lösvirkes o som hade lite tips eller om någon kunde rekommendera en bra hantverkare till VVS och El....... Förresten grunden ska vi inte heller göra själva.
Hade varit super ! Tycker för övrigt att detta forum är kanonbra.
Hade varit super ! Tycker för övrigt att detta forum är kanonbra.
Klicka här för att svara