D Daniel__s #1 Husägare · Stockholm · 611 inlägg 8 jul 2021 16:42 Daniel__s Husägare Stockholm 611 inlägg 8 jul 2021 16:42 #1 Hej, Ska avsluta altanbygget och det som är kvar är räcket, har någon tips på hur jag löser det i hörnet där uppe? Jag tänkte köra vidare med liggandes som på första bilden. En till stolpe skulle se knasigt ut.. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #altan #altan-räcke
Hej, Ska avsluta altanbygget och det som är kvar är räcket, har någon tips på hur jag löser det i hörnet där uppe? Jag tänkte köra vidare med liggandes som på första bilden. En till stolpe skulle se knasigt ut.. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
T Thomas_Blekinge #2 Medlem · Blekinge · 12 220 inlägg 8 jul 2021 16:44 Thomas_Blekinge Medlem Blekinge 12 220 inlägg 8 jul 2021 16:44 #2 Skär i de sneda spjälornas ände så att det återstår klackar som passar in i springorna mellan dom horisontella spjälorna.
Skär i de sneda spjälornas ände så att det återstår klackar som passar in i springorna mellan dom horisontella spjälorna.