Hej,
Undrar är det nån som lagt laminat golvet Logoclic Aqua Protect?
Om i så fall är ni nöjda med resultatet?
Vi hittade ett matt som kändes väldigt likt äkta trä.
Vi funderar på antingen det eller ett ”billigare” 1-stav parkettgolv Barlinek från Byggmax.
Det ska ligga på övervåningen. Vad väljer man .
Vi har parkettgolv på hela nedervåningen.
Det är väl helt ok, men upplever det att det lätt skadas. Trots att det inte är ett av det billigare parkettgolven .
Även kollat vinylgolv men inte super imponerad av känslan på dom vinyl klickgolv vi kollat på.