Hej,
Undrar är det nån som lagt laminat golvet Logoclic Aqua Protect?
Om i så fall är ni nöjda med resultatet?
Vi hittade ett matt som kändes väldigt likt äkta trä.
Vi funderar på antingen det eller ett ”billigare” 1-stav parkettgolv Barlinek från Byggmax.

Det ska ligga på övervåningen. Vad väljer man .
Vi har parkettgolv på hela nedervåningen.
Det är väl helt ok, men upplever det att det lätt skadas. Trots att det inte är ett av det billigare parkettgolven .
Även kollat vinylgolv men inte super imponerad av känslan på dom vinyl klickgolv vi kollat på.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.