H
Någon som använder Logtemp för energimätning.
Har kopplat in en räknare och använder S0 porten på elmätaren. I progammet kommer enheten upp men då jag ställer in vilket den ska mäta samt antal pulser/kWh och väljer och så är detta borta när jag går in där igen. Kan inte heller få den till att rita någon graf. Räknaren har gått upp från 60 - 160 på några timmar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.