Det där känner vi igen :)
har du provat fältrep i -30 med 25W 24Volts lödpenna också? Inte helt enkelt att undvika kallödning
 
Kan nu meddela att det gick alldeles utmärkt att löda 28mm2 med en 100W-kolv, ska pröva med 40mm2 snart men räknar inte med några problem där heller.
 
Ja visst fan går det att löda. Grejen är att om det börjar gå ordentligt med kräm i kabeln så KAN (inte säkert) lödningen släppa.
 
bax skrev:
Ja visst fan går det att löda. Grejen är att om det börjar gå ordentligt med kräm i kabeln så KAN (inte säkert) lödningen släppa.
Tur att jag pressade också då...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.