Hej på er
Rev nyligen en vägg och tänkte stoppa in 45x45 reglar I hålen mellan de liggande reglarna för att få en jämn och rak yta att spika dörromfattningen mot.
Tänkte lämna reglern ca 20mm utanför högsta punkten från den avsågade väggen.
Att fästa första biten blir ju simpelt med vattenpass, men näst kommande när man skall hålla passet mot föregående bit är det någon som har tips där?
Se bild så kanske ni förstår bättre
Rev nyligen en vägg och tänkte stoppa in 45x45 reglar I hålen mellan de liggande reglarna för att få en jämn och rak yta att spika dörromfattningen mot.
Tänkte lämna reglern ca 20mm utanför högsta punkten från den avsågade väggen.
Att fästa första biten blir ju simpelt med vattenpass, men näst kommande när man skall hålla passet mot föregående bit är det någon som har tips där?
Se bild så kanske ni förstår bättre
Klicka här för att svara
