Hej!
Har bott i vårt hus sen 3 månader. När jag skulle rengöra brunnen/vattenlåset i duschkabinen möttes jag av detta. Se bild.
Kan inget om vvs över huvudtaget. Är det bara att skruva upp, rensa rent, sätta tillbaka? Eller varför sitter denna varningstext här?
Är det nån packning som bör bytas när jag lossar på brunnen?
Mvh