Medlem
· Nykvarn
· 2 594 inlägg
Kommer bilder efter hand så missar dom när jag skriver!
utblås temperaturen är lägre än den borde vara men den kanske är på väg att avfrosta inom kort och då är den lägre.
Kolla efter en avfrostning och flytta termometern ovanpå så den inte påverkas
Ställ vingarna i låst läge i verikalt respektive horisontellt läge då den nu står och svingar åt alla håll.
Fungerar det verkligen bäst med spridning med båda svingande ?
utblås temperaturen är lägre än den borde vara men den kanske är på väg att avfrosta inom kort och då är den lägre.
Kolla efter en avfrostning och flytta termometern ovanpå så den inte påverkas
Ställ vingarna i låst läge i verikalt respektive horisontellt läge då den nu står och svingar åt alla håll.
Fungerar det verkligen bäst med spridning med båda svingande ?
Medlem
· Nykvarn
· 2 594 inlägg
Medlem
· Nykvarn
· 2 594 inlägg
Sving åt sidorna känns inte som rätt men antar att du testat dig fram.
Medlem
· Nykvarn
· 2 594 inlägg
Jo jag är med hur du tänker men känns som spridningen framåt blir lidande men det kanske är behov av mer värme i dom rummen än framåt.D Derbyboy skrev:
Kolla temperatur ovanpå och utblås efter en avfrostning.
Mäter du förbrukningen med något tillförlitligt eller är det en sån där du har mellan vägguttag och stickpropp ?
Dom där billiga i vägguttag kan visa en hel del fel.
Medlem
· Nykvarn
· 2 594 inlägg
Medlem
· Nykvarn
· 2 594 inlägg
Hur varmt är det ovanför ?




