Hej och tacksam för ert hjälp vi bor i två plan villa som värmas med LKgolvärme och det finns en anlägning enligt bifogade bilden i nedre plan och en på övre plan. Vi vill gärna servia den innan vinter och den har en dålig värme i golvet men det finns värme bara på visa ställen. Vi vet inte hur ska vi
stänga av den som är på överplan för vi sällan är där. Vet ni hur stänga man den. Jaf hitter inte företaget LK i stockholm. Jag ringde några vvs men dem tackade nej för var inte deras område. Vet ni till vilka förtag ska vi ringa dom kan golvvärme? Tack önskar er en bra dag
Mvh
Nanni
Huddinge stockholm
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Mvh
Nanni
Huddinge stockholm
Vi har ett liknande system, och det går att stänga ventiler mot varenda slang. Så vet du vilken går till övervåningen så kan ni stänga den.
Klicka här för att svara

