Hej,
bor i ett hus med gamla fina fönster. Nattetid/morgnar är det rätt störande med vägljudet och fläktbuller. Jag funderar på en löstagbar ljuddämpare som man trycker in i fönstret, både ljud och ljusdämpning. Men vilka material ska man ha? har letat en del på nätet men inte hittat något för konsumenter.
Jag tänkte en mdf-skiva, och kanske en stenull??? och sedan klä det med ett tyg så att det är hållbart och lite snyggare. Någon som har gjort något liknande? Vill inte att det ska vara några giftiga kemikalier i det heller.