Inte en kotte som använt dessa produkter?
 
Litexskivan kostade på bygma 865 :- st för 13x600x2440, tro faan att ingen satt upp den här på forumet! Ocker!!
 
Jannez69 skrev:
Litexskivan kostade på bygma 865 :- st för 13x600x2440, tro faan att ingen satt upp den här på forumet! Ocker!!
Men vette fan om 865kr är så illa.. Skivan är ju monteringsbar direkt på t.ex reglarna om man har den tjocka av dom.. tätskikten är färdiga på dom. Tror ni inte att man hamnar upp i samma pris med cc30 reglar, osb, våtrumsskiva + tätskikt folie ??
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.