4 288 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
Litex våtrumsskiva och Weber Z-line!
Men vette fan om 865kr är så illa.. Skivan är ju monteringsbar direkt på t.ex reglarna om man har den tjocka av dom.. tätskikten är färdiga på dom. Tror ni inte att man hamnar upp i samma pris med cc30 reglar, osb, våtrumsskiva + tätskikt folie ??Jannez69 skrev:
Klicka här för att svara